-A +A

Sfinks rozszerza usługę delivery

Wersja do wydrukuSend by emailWersja w formacie PDF

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i WOOK, systematycznie zwiększa zasięg dostaw do klienta. Obecnie zamówienia z dowozem realizowane są z ponad 30 restauracji w 12 miastach w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Białymstoku, Lublinie, Szczecinku i Gryficach. Sfinks zakłada, że do końca bieżącego miesiąca usługa będzie dostępna m.in. w Katowicach, Kaliszu i Koszalinie.

- Zgodnie z założeniami strategii, konsekwentnie rozwijamy kanał delivery w ramach naszych sieci, by jak najszybciej zdobyć silną pozycję w tym segmencie. Systematycznie uruchamiamy więc testowo usługę w kolejnych miastach, współpracując z wiodącymi portalami, przez które można zamówić jedzenie online. Jednocześnie finalizujemy też prace nad rozwiązaniami i nowoczesnymi narzędziami, które w przyszłości powinny pomóc nam zbudować przewagę konkurencyjną na tym polu – mówi Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.

 

Oferta delivery obejmuje dania różnych marek z portfela Sfinksa. Największy potencjał w zakresie dostaw do klienta spółka dostrzega w kontekście sprzedaży pizzy, ofert kuchni polskiej i azjatyckiej.