-A +A

Sfinks rozważa przejęcie trzech marek gastronomicznych

Wersja do wydruku

Sfinks Polska – spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami WOOK i Chłopskie Jadło – prowadzi negocjacje ze spółkami Cafe Contact oraz Inwento, których rezultatem może być akwizycja marek „Meta Seta Galareta”, „Meta Disco” oraz „Funky Jim”. Jednocześnie spółka Sfinks Polska odstąpiła od dalszych negocjacji dotyczących przejęcia marki 77 sushi.

- Zgodnie z założeniami strategii jesteśmy zainteresowani akwizycjami, jednak do każdego ewentualnego przejęcia podchodzimy bardzo ostrożnie. Z Cafe Contact oraz Inwento prowadzimy negocjacje dotyczące trzech marek gastronomicznych, co spotkało się z aprobatą naszej rady nadzorczej. Nie oznacza to jeszcze zielonego światła dla samej transakcji zakupu. Czeka nas jeszcze wiele analiz przed podjęciem decyzji w tym zakresie – komentuje Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

 

„Meta Seta Galareta” to sieć barów typu bistro, zaprojektowane tak, by swoim wyglądem dokładnie odzwierciedlać ducha epoki PRL. Z kolei „Meta Disco” to kluby taneczne, a bar „Funky Jim” to pierwszy lokal w Polsce objęty patronatem marki Jim Beam.