- Mamy doświadczenie w prowadzeniu restauracji z kuchnią azjatycką, a lokale sushi mogłyby być ciekawym uzupełnieniem naszego portfolio. Jednak dopiero rozpoczynamy rozmowy na temat szczegółów ewentualnej transakcji. Pokażą one, czy finalnie będziemy zainteresowani akwizycją – komentuje Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.
Sfinks konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na lata 2015-2020, której elementem są m.in. akwizycje. Podstawą jednak ma być rozwój organiczny. Spółka zamierza w tym okresie zwiększyć liczbę zarządzanych restauracji do 200 na bazie rozwoju sieci Sphinx, co ma zapewnić jej wzrost przychodów do 367,6 mln zł i zysku netto do 24,9 mln zł. Spółka planuje także rozwijać swoje pozostałe sieci – Chłopskie Jadło i Wook. Zamierza też wyjść za granicę poprzez sprzedaż masterfranczyzy w innych krajach.
Zobacz także
-
2025-04-09 15:44
-
2025-03-24 20:04
-
2025-01-10 15:10