-A +A

Sphinx po raz kolejny nagrodzony Godłem Jakość Obsługi

Printer-friendly version

Restauracje Sphinx zostały uhonorowane Godłem Jakość Obsługi Wybór Konsumentów 2011, trafiając jednocześnie do grona 100 najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Laureaci tej nagrody są wyłaniani na podstawie badania przeprowadzonego wśród setek tysięcy konsumentów z całego kraju. Sieć Sphinx została nagrodzona tym godłem już po raz trzeci.

- Opinie konsumenckie są bardzo czułym barometrem, dlatego szczególnie cieszy nas każde kolejne wyróżnienie przyznane głosami naszych gości. Sfinks Polska stawia na wysoką jakość we wszystkich swoich sieciach. Dbamy o utrzymywanie odpowiednich standardów obsługi na każdym etapie wizyty klienta w restauracji, począwszy od zachowania personelu, poprzez atrakcyjną ofertę, do wysokiej jakości serwowanych dań. Wszystko to składa się na kompleksowy program realizowany za pomocą odpowiednich procedur, szkoleń pracowników oraz nadzoru ze strony kadry menedżerskiej. Narody przyznawane przez konsumentów są ukoronowaniem naszych wysiłków i potwierdzeniem, ze idziemy dobrą drogą – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.

 

W ramach ogólnopolskiego Programu Jakość Obsługi co roku, od 2008 r., badany jest poziom jakości obsługi i satysfakcji tysięcy klientów w całej Polsce. Firmy i marki biorące udział w badaniu są zgłaszane i oceniane przez samych konsumentów.

 

To już druga nagroda przyznana w ostatnim czasie restauracjom należącym do Sfinks Polska. Zaledwie kilka tygodni temu Sfinks został wyróżniony Złotym Laurem Klienta 2011.

Godło Jakość Obsługi