Na bazie umowy Frito Lay będzie dostarczał napoje, soki i inne produkty do obecnych i przyszłych restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook przez najbliższych pięć lat. W menu lokali operatora pozostaną więc marki takie jak Pepsi, Mirinda czy 7 UP. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł. Poprzednia umowa centralna z tym dostawcą obowiązywała od 2013 r.
- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Frito Lay. Jednocześnie najnowsza oferta złożona przez tę firmę okazała się atrakcyjna. Bardzo cenimy sobie jakość i stabilność współpracy, dlatego zważywszy wszystkie te argumenty, zdecydowaliśmy o zawarciu umowy i kontynuacji naszego partnerstwa przez kolejnych pięć lat – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska.
wt, 2017-11-28
Zobacz także
-
2025-04-09 15:44
-
2025-03-24 20:04
-
2025-01-10 15:10