-A +A

Sfinks przedłuża umowę na dostawy Pepsi

Wersja do wydruku

Sfinks Polska, zarządzający markami gastronomicznymi Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Wook i Fabryka Pizzy, podpisał nową umowę centralną z Frito Lay na dostawy napojów bezalkoholowych. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł.

Na bazie umowy Frito Lay będzie dostarczał napoje, soki i inne produkty do obecnych i przyszłych restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook przez najbliższych pięć lat. W menu lokali operatora pozostaną więc marki takie jak Pepsi, Mirinda czy 7 UP. Wartość umowy oszacowano na 21,3 mln zł. Poprzednia umowa centralna z tym dostawcą obowiązywała od 2013 r.

 

- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Frito Lay. Jednocześnie najnowsza oferta złożona przez tę firmę okazała się  atrakcyjna. Bardzo cenimy sobie jakość i stabilność współpracy, dlatego zważywszy wszystkie te argumenty, zdecydowaliśmy o zawarciu umowy i kontynuacji naszego partnerstwa przez kolejnych pięć lat – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska.