-A +A

Nasze marki

Wersja do wydruku

Sphinx serwuje dania kuchni orientalnej i międzynarodowej. Jest to największa w Polsce, a zarazem jedna z największych w Europie sieci restauracji z segmentu casual dining. Pierwszy lokal Sphinx został otwarty w 1995 roku. Dziś pod tym szyldem działa blisko 100 restauracji w całej Polsce. Można je znaleźć w centrach handlowych, przy największych ulicach miast, a także w popularnych miejscowościach turystycznych. Sphinx oferuje bogactwo smaków i różnorodność dań co znajduje odzwierciedlenie w haśle ”Mamy ten smak”. Specjalnością restauracji jest kultowa Shoarma®. Wśród orientalnych propozycji znaleźć można także Hummus Jamil przygotowywany według oryginalnej libańskiej receptury i zestaw bliskowschodnich przekąsek mezze. Menu obejmuje również różnego rodzaju mięsa, w tym wyśmienite i bardzo popularne steki, potrawy z ryb, sałaty oraz desery.

 

Oryginalne receptury, smaczne dania ze świeżych produktów, profesjonalna obsługa kelnerska i wyjątkowy klimat sprawiają, że Sphinx to popularne miejsce relaksu i spotkań, zarówno w gronie przyjaciół, jak i rodziny. Sieć ta od lat cieszy się dużym uznaniem wśród klientów i jest nagradzana w konkursach konsumenckich. Sphinx jest też najpopularniejszą polską marką restauracyjną.

 

Więcej na stronie www.sphinx.pl

Chłopskie Jadło to sieć restauracji serwująca dania domowej polskiej kuchni przygotowywane ze świeżych składników. Pierwszy lokal tej marki powstał w 1995 roku, a w 2006 roku sieć została kupiona przez Sfinks Polska. Dziś w Polsce działa 12 restauracji Chłopskie Jadło, które znajdują się głównie w centrach miast oraz popularnych galeriach handlowych. Najwięcej lokali pod tym szyldem funkcjonuje w Krakowie i okolicy, a także w Warszawie. Pozostałe mieszczą się w Poznaniu i podpoznańskim Luboniu, Olsztynie, Bydgoszczy, Wrocławiu oraz w Bielsku-Białej.

 

Wystrój restauracji Chłopskie Jadło pierwotnie został stworzony na wzór chłopskich chat, lokale zdobiły piece i drewniane ławy. W 2012 roku sieć przeszła rebranding, a także wprowadzono zmiany w wystroju i w menu. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji stała się czerwona kura oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W 2016 roku na potrzeby sieci została nagrana specjalna ścieżka dźwiękowa z oryginalną muzyką ludową, którą można usłyszeć w restauracjach.

 

W menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej, ale serwowane w lżejszym wydaniu, w tym soczyste mięsa, zupy i przystawki i marynaty własnego wyrobu czy ręcznie lepione pierogi w dziewięciu smakach - z wody lub z pieca. Oprócz propozycji kulinarnych Chłopskie Jadło ma w swojej ofercie także obsługę cateringową imprez firmowych i plenerowych.

 

Więcej na stronie www.chlopskiejadlo.pl

Piwiarnia Warki

Piwiarnia Warki to największa sieć pubów w Polsce. W ramach sieci w całej Polsce działa łącznie 68 lokali. Ich klienci mogą liczyć na bogaty wybór piw, ofertę kulinarną oraz możliwość śledzenia wydarzeń sportowych dzięki telewizyjnym transmisjom. Wystrój Piwiarni Warki jest inspirowany wnętrzami tradycyjnych pubów z Wysp Brytyjskich. Sfinks Polska nabył prawa do tej sieci w 2017 r.