-A +A

Nasze marki

Wersja do wydruku

 

Sphinx, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek gastronomicznych w Polsce, oferuje dania kuchni orientalnej i międzynarodowej od 30 lat. Pierwszy lokal Sphinx został otwarty w 1995 roku. Jest to największa w Polsce, a zarazem jedna z największych w Europie sieci restauracji z segmentu casual dining. Obecnie pod tym szyldem działa ponad 70 restauracji w całej Polsce. Można je znaleźć w centrach handlowych, parkach handlowych, przy największych ulicach miast, a także w popularnych miejscowościach turystycznych. Sphinx oferuje bogactwo smaków i różnorodność dań co znalazło odzwierciedlenie w haśle” Mamy ten smak” oraz „Jesz jak chcesz”. Specjalnością restauracji jest kultowa Shoarma®. Wśród orientalnych propozycji znaleźć można także Hummus Jamil przygotowywany według oryginalnej libańskiej receptury i zestaw bliskowschodnich przekąsek mezze. Menu obejmuje również różnego rodzaju mięsa, w tym wyśmienite i bardzo popularne steki, potrawy z ryb, sałaty oraz desery. 

 

Oryginalne receptury, smaczne dania ze świeżych produktów, profesjonalna obsługa kelnerska i wyjątkowy klimat sprawiają, że Sphinx to popularne miejsce relaksu i spotkań, zarówno w gronie przyjaciół, jak i rodziny. Sieć ta od lat cieszy się dużym uznaniem wśród klientów i jest nagradzana w konkursach konsumenckich. Sphinx jest też najpopularniejszą polską marką restauracyjną.

 

Pod szyldem Sphinx Grupa rozwija także sprzedaż dań gotowych oraz nowe koncepty franczyzowe (np. Hotel SPHINX, Sphinx Cocktail Bar).

 

Więcej na stronie www.sphinx.pl

Facebook: www.facebook.com/sphinxrestauracje

Instagram: www.instagram.com/sphinxrestauracje

YouTube: www.youtube.com/@SphinxRestauracje

Chłopskie Jadło to koncept restauracyjny z ofertą dań domowej polskiej kuchni. Pierwszy lokal tej marki powstał w 1995 roku, a w 2006 roku marka została kupiona przez Sfinks Polska.

 

Wystrój restauracji Chłopskie Jadło pierwotnie został stworzony na wzór chłopskich chat, z piecami i drewnianymi ławami. W 2012 roku koncept przeszedł rebranding, a także wprowadzono zmiany w wystroju i w menu. Motywem przewodnim stała się czerwona kura oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W 2016 roku na potrzeby marki została nagrana specjalna ścieżka dźwiękowa z oryginalną muzyką ludową, którą goście restauracji mogą usłyszeć podczas wizyt.

 

W menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej, ale serwowane w lżejszym wydaniu, w tym soczyste mięsa, zupy i przystawki i marynaty własnego wyrobu czy ręcznie lepione pierogi w dziewięciu smakach - z wody lub z pieca. Oprócz propozycji kulinarnych Chłopskie Jadło ma w swojej ofercie także obsługę cateringową imprez firmowych i plenerowych.

 

Więcej na stronie www.chlopskiejadlo.pl

Piwiarnia Warki

 

 

Piwiarnia Warki to największa sieć pubów w Polsce. W ramach sieci w całej Polsce działa obecnie 28 lokali. Ich klienci mogą liczyć na bogaty wybór piw, ofertę kulinarną oraz możliwość śledzenia wydarzeń sportowych dzięki telewizyjnym transmisjom. Wystrój Piwiarni Warki jest inspirowany wnętrzami tradycyjnych pubów z Wysp Brytyjskich. Sfinks Polska nabył prawa do tej sieci w 2017 r.

 

 

Więcej na stronie www.piwiarniawarki.pl

The Burgers jest konceptem gastronomicznym, który powstał w Sfinksie, jeszcze w czasach pandemii, jako marka wirtualna - dania z tej oferty można było zamówić wyłącznie w dostawie i na wynos. Restauracja wirtualna serwująca głównie burgery zyskała tak dużą popularność, że koncept został rozwinięty do formuły stacjonarnej. Obecnie pod szyldem The Burgers funkcjonują lokale w Gdańsku, Starogardzie Gdańskim i w Poznaniu.

 

 

Menu The Burgers stanowi kilka rodzajów burgerów - oprócz mięsnych, również w wersji wegetariańskiej. Do tego frytki z dodatkami oraz napoje. Wnętrze restauracji to niezobowiązujący wystrój z akcentami w formie czerwonego baru i krzeseł, z ekspozycją charakterystycznego logo.

 

Więcej na stronie www.the-burgers.pl

 

 

Sphinx Cocktail Bar to jeden z najnowszych konceptów gastronomicznych grupy Sfinks Polska. Lokal pod tym szyldem działa obecnie w centrum Katowic. Jego oferta to szeroki wybór koktajli, w tym autorskie i klasyczne drinki alkoholowe i bezalkoholowe, lemoniady oraz napoje ciepłe. Menu oraz wystrój Sphinx Coctail Bar są inspirowane ofertą konceptu parasolowego grupy Sfinks Polska, tj. Sphinx Restauracje.

 

 

 

 

Sphinx Cocktail Bar to jeden z najnowszych konceptów gastronomicznych grupy Sfinks Polska. Lokal pod tym szyldem działa obecnie w centrum Katowic. Jego oferta to szeroki wybór koktajli, w tym autorskie i klasyczne drinki alkoholowe i bezalkoholowe, lemoniady oraz napoje ciepłe. Menu oraz wystrój Sphinx Coctail Bar są inspirowane ofertą konceptu parasolowego grupy Sfinks Polska, tj. Sphinx Restauracje.

 

 

Więcej na stronie www.hotelsphinx.pl/

 

 

Program lojalnościowy i aplikacja mobilna należąca do Sfinks Polska, z której korzysta blisko 800 tys. osób. Zapewnia dostęp do ofert specjalnych oraz szeregu zniżek w sieciach zarządzanych przez Sfinks Polska. Zakładając konto w aplikacji, goście restauracji uzyskują dostęp do atrakcyjnych promocji, dopasowanych do okazji wizyt. W aplikacji Aperitif uczestnicy programu mają również możliwość dokonywania zamówień z dostawą, zamówienia bonów podarunkowych, a także wypełnić formularz dla kandydatów na franczyzobiorcę. Aperitif oferuje również oferty specjalnie przygotowane dla partnerów współpracujących ze Spółką. Od grudnia 2024 roku uruchomiony został program rabatowy Aperitif Smart, w ramach którego użytkownicy Aperitif mają możliwość nabycia dostępu do dodatkowych korzyści.

 

 

Więcej na stronie www.programaperitif.pl/