Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło z tytułem Superbrands 2019
- Pozyskanie, a następnie utrzymanie przychylności klientów w branży restauracyjnej wymaga nieustannej pracy nad jakością usług i ofertą. Wyróżnienie dla marek Sphinx i Chłopskie Jadło odbieramy jako docenienie naszych działań w tym zakresie. Biorąc pod uwagę fakt, że przyznawane jest głosami konsumentów, stanowi najlepszą rekomendację dla naszych restauracji i motywuje nas do dalszej pracy – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Superbrands to największe badanie konsumenckie w Polsce, w którym udział bierze ponad 10 tys. respondentów. Na podstawie ich opinii określany jest indeks siły marki, będący różnicą jej polecania i odradzania innym. W wyborze najsilniejszych marek uczestniczą też eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu, którzy tworzą Radę Marek. Program Superbrands istnieje od ponad 20 lat na całym świecie, a w Polsce funkcjonuje od 2004 roku.
See also
-
2016-02-18 14:24
-
2015-11-19 17:15
-
2015-11-17 10:50