Złoty Laur Klienta 2011 dla Sfinks Polska
- Złoty Laur Klienta 2011 to dla nas szczególne wyróżnienie, bo przecież świadczy o tym, że nasze restauracje plasują się na pierwszym miejscu pod kątem popularności w swojej kategorii. Ta nagroda jest dla nas tym bardziej wyjątkowa, że została przyznana głosami samych konsumentów. Niezmiernie cieszy fakt, że tak wysoko cenią sobie nasze restauracje. Pozytywna opinia naszych klientów to najlepsza forma rekomendacji, a dla nas jeszcze większa satysfakcja i motywacja do pracy – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług „Laur Klienta 2011” gromadzi opinie klientów za pośrednictwem Internetu, a także w telefonicznej i bezpośredniej rozmowie z respondentami. W poszczególnych kategoriach zbieranych jest minimum 800 głosów. Złoty Laur Klienta 2011 to kolejne wyróżnienie przyznane Sfinks Polska przez konsumentów. W ubiegłym roku restauracje Sphinx w kategoriach restauracje zostały nagrodzone „Koroną Turystyki 2010” oraz Godłem „Jakość Obsługi”.
See also
-
2016-02-18 14:24
-
2015-11-19 17:15
-
2015-11-17 10:50