Sphinx z nową kampanią telewizyjną
Kampania w telewizji potrwa do 24 marca. Spot będzie wyświetlany przez cztery marcowe weekendy (od piątku do niedzieli) na blisko 50 kanałach, w tym TVN i kanałach tematycznych tej stacji, kanałach Discovery oraz na kilkudziesięciu innych kanałach filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, reprezentowanych przez ATmedia.
Przygotowaniem koncepcji kampanii i nadzorem nad produkcją spotu oraz kreacją i produkcją materiałów BTL zajął się Instytut Rozwoju Reklamy. Spot wyprodukował Film Polska Shots, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Wsparcie PR zapewniło Practum Consulting, agencja obsługująca grupę Sfinks Polska.
- Najnowsza kampania ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Sphinx i zapoznania się z niedawno wprowadzonym menu, w którym znalazło się czternaście nowości. Są wśród nich propozycje z różnych kategorii, od przystawek, poprzez dania główne, w tym propozycje fit, aż po desery. Dodatkową zachętą ma być promocja z napojem w prezencie. Oprócz zakomunikowania nowości celem kampanii było także podkreślenie charakteru Sphinxa jako sieci restauracji z obsługą kelnerską. W spocie oba te elementy zostały połączone za pomocą gry słów i skojarzeń. Mamy nadzieję, że najnowszy film reklamowy spodoba się naszym klientom i przekona do spróbowania propozycji kulinarnych, jakie dla nich przygotowaliśmy – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
See also
-
2016-02-18 14:24
-
2015-11-19 17:15
-
2015-11-17 10:50