-A +A

Marki Sphinx i Chłopskie Jadło z tytułem Created in Poland Superbrands

Printer-friendly version

Marki Sphinx i Chłopskie Jadło, sieci należących do Sfinks Polska, zostały uhonorowane tytułem Created in Poland Superbrands 2015/2016.  Znalazły się tym samym w prestiżowym gronie najlepszych wizerunkowo i najsilniejszych polskich brandów. Wyróżnienia dla obu marek zostały przyznane na bazie opinii konsumentów w kategorii rozrywka / sieci restauracji i kawiarni, przy czym sieci Sphinx ten tytuł przypada już drugi rok z rzędu.

- W badaniu na potrzeby Created in Poland Superbrands pod uwagę brane są nie tylko znajomość marki, ale też skłonność klientów do jej polecenia. W tym świetle te tytuły cieszą jeszcze bardziej, bo pokazują, że konsumenci dobrze znają sieci Sphinx oraz Chłopskie Jadło i są gotowi rekomendować je innym, co też oznacza, że wysoko je sobie cenią. Właśnie ta kwestia jest dla nas największym wyróżnieniem - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą sieci restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło.

 

W Superbrands bierze udział ponad 2 300 marek w 110 kategoriach. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania konsumenckiego realizowanego wśród 15 tys. respondentów przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Ponadto tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest wyłącznie markom, które mogą pochwalić się polskimi korzeniami.