Marki Sphinx i Chłopskie Jadło z tytułem Created in Poland Superbrands
- W badaniu na potrzeby Created in Poland Superbrands pod uwagę brane są nie tylko znajomość marki, ale też skłonność klientów do jej polecenia. W tym świetle te tytuły cieszą jeszcze bardziej, bo pokazują, że konsumenci dobrze znają sieci Sphinx oraz Chłopskie Jadło i są gotowi rekomendować je innym, co też oznacza, że wysoko je sobie cenią. Właśnie ta kwestia jest dla nas największym wyróżnieniem - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą sieci restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło.
W Superbrands bierze udział ponad 2 300 marek w 110 kategoriach. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania konsumenckiego realizowanego wśród 15 tys. respondentów przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Ponadto tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest wyłącznie markom, które mogą pochwalić się polskimi korzeniami.
Zobacz także
-
2024-10-10 10:26
-
2024-10-07 13:39
-
2024-10-01 08:07