-A +A

Nasze marki

Wersja do wydrukuSend by emailWersja w formacie PDF

Sphinx serwuje dania kuchni orientalnej i międzynarodowej. Jest to największa w Polsce, a zarazem jedna z największych w Europie sieci restauracji z segmentu casual dining. Pierwszy lokal Sphinx został otwarty w 1995 roku. Dziś pod tym szyldem działa blisko 100 restauracji w całej Polsce. Można je znaleźć w centrach handlowych, przy największych ulicach miast, a także w popularnych miejscowościach turystycznych. Sphinx oferuje bogactwo smaków i różnorodność dań co znajduje odzwierciedlenie w haśle ”Mamy ten smak”. Specjalnością restauracji jest kultowa Shoarma®. Wśród orientalnych propozycji znaleźć można także Hummus Jamil przygotowywany według oryginalnej libańskiej receptury i zestaw bliskowschodnich przekąsek mezze. Menu obejmuje również różnego rodzaju mięsa, w tym wyśmienite i bardzo popularne steki, potrawy z ryb, sałaty oraz desery.

 

Oryginalne receptury, smaczne dania ze świeżych produktów, profesjonalna obsługa kelnerska i wyjątkowy klimat sprawiają, że Sphinx to popularne miejsce relaksu i spotkań, zarówno w gronie przyjaciół, jak i rodziny. Sieć ta od lat cieszy się dużym uznaniem wśród klientów i jest nagradzana w konkursach konsumenckich. Sphinx jest też najpopularniejszą polską marką restauracyjną.

 

Więcej na stronie www.sphinx.pl

Chłopskie Jadło to sieć restauracji serwująca dania domowej polskiej kuchni przygotowywane ze świeżych składników. Pierwszy lokal tej marki powstał w 1995 roku, a w 2006 roku sieć została kupiona przez Sfinks Polska. Dziś w Polsce działa 13 restauracji Chłopskie Jadło, które znajdują się głównie w centrach miast oraz popularnych galeriach handlowych. Najwięcej lokali pod tym szyldem funkcjonuje w Krakowie i okolicy, a także w Warszawie. Pozostałe mieszczą się w Poznaniu i podpoznańskim Luboniu, Olsztynie, Bydgoszczy, Wrocławiu oraz w Bielsku-Białej.

 

Wystrój restauracji Chłopskie Jadło pierwotnie został stworzony na wzór chłopskich chat, lokale zdobiły piece i drewniane ławy. W 2012 roku sieć przeszła rebranding, a także wprowadzono zmiany w wystroju i w menu. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji stała się czerwona kura oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W 2016 roku na potrzeby sieci została nagrana specjalna ścieżka dźwiękowa z oryginalną muzyką ludową, którą można usłyszeć w restauracjach.

 

W menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej, ale serwowane w lżejszym wydaniu, w tym soczyste mięsa, zupy i przystawki i marynaty własnego wyrobu czy ręcznie lepione pierogi w dziewięciu smakach - z wody lub z pieca. Oprócz propozycji kulinarnych Chłopskie Jadło ma w swojej ofercie także obsługę cateringową imprez firmowych i plenerowych.

 

Więcej na stronie www.chlopskiejadlo.pl

WOOK jest siecią restauracji typu casual dining specjalizującą się w daniach kuchni azjatyckiej. Pierwsza restauracja pod tym szyldem powstała w 2005 r., trzy lata później marka WOOK dołączyła do spółki Sfinks Polska. W ramach sieci obecnie działają dwa lokale - znajdujące się w Łodzi oraz w Gdańsku.
Oferta kulinarna WOOK to bogactwo smaków charakterystycznych dla różnych regionów Azji. Dodatkowo w menu restauracji znajdują się dania takie jak steki, ryby oraz sałaty, przygotowane na sposób orientalny.

 

Restauracje WOOK wyróżniają się nowoczesnymi, ciekawymi wnętrzami utrzymanymi w czerwono-czarnej kolorystyce, nawiązującymi do charakteru i kultury Dalekiego Wschodu. Tworzą one komfortowe warunki dla spotkań biznesowych, jak i lunchów czy kolacji w gronie najbliższych. Proces przygotowywania azjatyckich potraw w lokalach odbywa się na oczach gości. Klienci obserwując kunszt kucharzy mają wrażenie uczestnictwa w odgrywanym spektaklu, które potęgują buchające z patelni płomienie.

 

Sieć ta jest obecnie prowadzona i rozwijana przez spółkę zależną Shanghai Express.

 

Więcej na stronie www.wook.pl

Pub Bolek

Bolek to popularny pub znajdujący się na Polu Mokotowskim w Warszawie. Lokal został kupiony przez Sfinks Polska w maju 2016 r. W jego menu znajdują się m.in. szaszłyki , burgery, pizza, dania z grilla, a także sałaty i różnego rodzaju przekąski. W Bolku organizowane są m.in. występy karaoke, koncerty na żywo i imprezy z DJ’ami.

 

Więcej na stronie www.bolek.pub.pl

Fabryka Pizzy

Fabryka Pizzy to sieć restauracji z segmentu kuchni włoskiej, w ramach której działa 12 lokali. W ofercie znaleźć można pizze, ale także inne włoskie dania jak m.in. risotto, gnocchi i makarony. Charakterystycznym daniem sieci są Bombery, czyli gorące buły pizzowe z różnymi składnikami. Na bazie umowy inwestycyjnej zawartej z właścicielem Fabryki Pizzy grupa Sfinks ma wyłączne prawo do rozwoju sieci restauracji pod tą marką.

Meta Seta Galareta, Meta Disco oraz Funky Jim

„Meta Seta Galareta” to sieć barów typu bistro posiadająca pięć lokali w całej Polsce, które odzwierciedlają swoim wystrojem ducha epoki PRL. Z kolei „Meta Disco” to klub taneczny, a bar „Funky Jim” to pierwszy lokal w Polsce objęty patronatem marki Jim Beam. W styczniu 2017 roku należąca do Sfinks Polska spółka zależna podpisała umowy licencyjne z właścicielami marek Meta Seta Galareta, Meta Disco oraz Funky Jim. Na ich podstawie Spółka z Grupy Sfinks ma wyłączność na rozwój sieci lokali pod tymi szyldami.