Sfinks ponownie wybrał Pepsi
- Mamy konkretne wymagania w zakresie jakości dostarczanego nam produktu, a także standardów obsługi naszych restauracji przez partnera. W obu tych obszarach firma PepsiCo stanęła na wysokości zadania. Jesteśmy też zadowoleni ze wspólnie prowadzonych akcji sprzedażowo-marketingowych. Nasze produkty uzupełniają się i są kierowane do podobnych grup docelowych, dlatego to partnerstwo przynosi pozytywne efekty obu firmom. Mamy nadzieję na równie udaną współpracę w kolejnych latach – komentuje Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Poprzedni kontrakt z PepsiCo Sfinks podpisał jeszcze w 2006 r. W tym okresie oprócz sprzedaży napojów obie firmy prowadziły też wspólnie działania promocyjne. Efektem tego były m.in. kampanie telewizyjne, w których reklamowano sieć Sphinx oraz zestawy dań z Pepsi.
Zobacz także
-
2024-04-29 13:14
-
2024-04-26 21:58
-
2024-04-10 10:37