-A +A

Oferta dla dzieci wpływa na wybór restauracji

Wersja do wydruku

Wybierając miejsce na posiłek poza domem 37% polskich rodziców bierze pod uwagę to, czy lokal posiada atrakcyjną ofertę dla najmłodszych - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS Polska na rzecz Sfinks Polska. Jednocześnie jak pokazują badania wśród klientów restauracji Sphinx, 83% osób posiadających dzieci deklaruje, że jest zadowolonych z oferty dań dla najmłodszych dostępnych w tej sieci restauracji. Z myślą o satysfakcji maluchów i ich opiekunów Sphinx ma w ofercie specjalne Kids Menu, które tuż przed zbliżającym się Dniem Dziecka pojawi się w nowej odsłonie. Nowe menu będzie dostępne we wszystkich restauracjach od 30 maja br.

- Rodziny z dziećmi są dla nas bardzo ważną grupą klientów. Z myślą o nich odpowiednio komponujemy ofertę, jak również wdrażamy liczne udogodnienia w lokalach Sphinx, by były przyjazne maluchom i ich opiekunom. Jak pokazują badania TNS Polska, aż 86% klientów restauracji Sphinx, którzy zauważyli zmiany w udogodnieniach dla rodzin z dziećmi, jakie wprowadziliśmy w naszej sieci, jest z nich bardzo zadowolonych. Nie spoczywamy jednak na laurach i nadal uatrakcyjniamy propozycje dla najmłodszych, jak chociażby w zakresie nowości w Kids Menu, do skorzystania z których zaprasza nasz nowy bohater dla dzieci o imieniu Lampuś. Zależy nam bowiem, aby rodziny dobrze się u nas czuły i miło spędzały czas - nie tylko w Dzień Dziecka, ale i przez cały rok – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx.

 

Z badań przeprowadzonych przez TNS Polska wynika, że co trzeci rodzic w Polsce (33%) przy wyborze miejsca na posiłek poza domem kieruje się m.in. tym, czy dziecko będzie się dobrze czuło w restauracji. W większym stopniu dotyczy to matek - 36%, podczas gdy wśród ojców odsetek ten wynosi 29%. Jednocześnie badania TNS Polska w gronie klientów restauracji Sphinx pokazują, iż 64% osób posiadających dzieci jest zdania, że maluch może się czuć dobrze w lokalach tej sieci. Jest to najwyższy wynik wobec innych porównywanych marek gastronomicznych wśród gości Sphinx.

 

Wszystkie restauracje Sphinx oferują czytelne, opracowane w formie książeczki, specjalne menu dla dzieci. W najnowszej odsłonie Kids Menu z bohaterem o imieniu Lampuś, które zostało wybrane w konkursie dla dzieci, obok dobrze znanych i lubianych dań pojawią się nowe propozycje kulinarne dla najmłodszych, w tym „Łosoś smakosza”, czyli delikatny, grillowany łosoś podawany z surówką lub warzywami do wyboru oraz talarkami ziemniaczanymi lub ryżem. Oferowany będzie również deser „Słodka pychotka” zawierający dwie gałki lodów z bitą śmietaną, kruche rurki - tym razem z czekoladowymi drażami i polewą wiśniową lub czekoladową. W menu dla dzieci wprowadzony zostanie także nowy smak lodów - sorbet malinowy. Ponadto do zamówionego dania głównego z oferty Kids Menu dzieci otrzymają zabawkę.

 

Poza dedykowanym maluchom menu restauracje Sphinx dysponują wieloma udogodnieniami dla dzieci. Lokale zaopatrzone są w wygodne drewniane krzesełka dla najmłodszych, jak również specjalną porcelanową zastawę – trójdzielne talerzyki i kolorowe miseczki. Ponadto w ramach programu Sphinx Kids Club dostępne są m.in. atrakcyjne propozycje organizacji przyjęć urodzinowych, zniżki, a także okresowe promocje i konkursy dla dzieci. Wiele restauracji Sphinx oferuje również dla najmłodszych kąciki zabaw.

 

 

Badania opinii na temat restauracji Sphinx na polskim rynku gastronomicznym  przeprowadzono przez TNS Polska na zlecenie Sfinks Polska w marcu 2015 r. na reprezentatywnej próbie 1100 użytkowników rynku usług gastronomicznych  w wieku od 15 lat, a także na próbie regularnych klientów restauracji Sphinx (n=354) w wieku od 15 lat.

Oferta dla dzieci wpływa na wybór restauracji