Sfinks nagradza klientów za zbadanie jakości
Uruchomienie programu poprzedziło kilkumiesięczne badanie pilotażowe, dzięki któremu Sfinks dokonał weryfikacji jego założeń i pozyskał bazę blisko tysiąca ankieterów. Program „Smak Jakości” prowadzony będzie w kwartalnych edycjach, z których pierwsza potrwa do końca 2011 r. Zaproszeni do udziału w badaniu klienci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, którzy chcą przystąpić do programu powinni się zarejestrować w aplikacji dostępnej przez internet. Po wizycie w wybranej przez siebie restauracji, goście ponownie logują się w systemie, gdzie wypełniają ankietę dotyczącą m.in. jakości obsługi, smaku i dostępności dań, czystości, wystroju i klimatu restauracji czy obowiązującej oferty promocyjnej.
- „Smak Jakości” to program, który ma za zadanie zdobycie interesujących nas obiektywnych informacji od szerokiego grona klientów korzystających na co dzień z naszej oferty. Liczymy, że czując się współautorami wysokiej jakości usług w naszych restauracjach, będą oni także w naturalny sposób promować nasze marki. Chcemy wyróżnić gości, którzy poświęcają swój czas i dzielą się z nami swoimi obserwacjami, dlatego też połączyliśmy program „Smak Jakości” z systemem lojalnościowym, w ramach którego punkty zdobyte za wypełnione ankiety klienci wymieniają na nagrody – wyjaśnia Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Przystępując do programu i przekazując ankiety klienci otrzymują punkty za każdy zrealizowany w restauracji paragon. Wśród szerokiej gamy nagród przewidzianych w pierwszej edycji programu znajdują się zaproszenia i bony podarunkowe do restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, liczne nagrody rzeczowe takie jak np. kamery cyfrowe, konsole do gier, iPody sprzęt AGD i RTV czy urządzenia do fitness. Dla najbardziej aktywnych uczestników programu przewidziane są atrakcje o charakterze eventowym, m.in. bony SPA & Travel lub lot balonem. Oferta nagród będzie zmieniać się w kolejnych edycjach programu, tak aby była ona atrakcyjna dla stałych klientów i zachęcała do kontynuowania udziału w badaniach jakości.
- Wyróżnienia, zdobywane przez nasze restauracje w rankingach konsumenckich, takie jak Złoty Laur Klienta 2011 czy przyznane nam po raz trzeci z rzędu Godło Jakości Obsługi, są z jednej strony powodem do dumy, ale także pozytywną motywacją do dalszej pracy. Sami stawiamy sobie poprzeczkę bardzo wysoko i zależy nam na tym, aby jak najdokładniej zmierzyć, jak realizowane są nasze standardy w poszczególnych restauracjach i w jakim stopniu odpowiadają one oczekiwaniom naszych gości. Pomimo, iż w pilotażowym programie poprzedzającym pierwszą edycję „Smaku Jakości” ogólny wskaźnik satysfakcji klienta z usług naszych restauracji wyniósł aż 94%, wiemy, że w tym obszarze zawsze jest miejsce na doskonalenie. Chcemy mieć pozycję niekwestionowanego lidera pod względem jakości usług w segmencie restauracji sieciowych – dodaje Dorota Cacek.
Zobacz także
-
2024-10-10 10:26
-
2024-10-07 13:39
-
2024-10-01 08:07