Sfinks nie obejmie pakietu 40% w Dominium
- Rozmowy z Dominium prowadziliśmy przez wiele miesięcy. Napracowaliśmy się nie tylko negocjując warunki transakcji, ale też współpracując przy planie biznesu na kolejne lata. Widzieliśmy bowiem liczne korzyści, jakie mogłyby odnieść obie firmy i wierzyliśmy, że wspólne przedsięwzięcie ma szanse powodzenia. Musimy jednak uszanować stanowisko rady nadzorczej. Mimo to nie składamy broni, dania kuchni włoskiej są niezwykle popularne wśród Polaków, stąd jest to dla nas bardzo atrakcyjny rynek. Z pewnością będziemy poszukiwać rozwiązań, by zdobyć na nim jak najsilniejszą pozycję - komentuje Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.
Aktualnie w segmencie kuchni włoskiej Sfinks rozwija działalność dzięki umowie masterfranczyzy na markę Fabryka Pizzy. Jeszcze w 2017 r. spółka uruchomi pod tym szyldem pierwsze lokale.
Zobacz także
-
2024-10-10 10:26
-
2024-10-07 13:39
-
2024-10-01 08:07