Sfinks wchodzi do parków handlowych
Obie restauracje pierwszych gości maja przyjąć pod koniec I kwartału 2024 r. SPHINX w Parku Glinianka będzie miał ok. 300 mkw. powierzchni. Podobne rozmiary będzie miała restauracja w Ozimska Park – tamtejszy SPHINX zajmie powierzchnię ok. 250 mkw. W obu lokalach znajdą się strefy rodzinne z kącikami zabaw i inne udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Oprócz tego zarówno SPHINX w Opolu, jak i ten w Łubnej będą zaprojektowane tak, by mogły się w nich odbywać przyjęcia okolicznościowe czy spotkania biznesowe. Sfinks obserwuje coraz większe zainteresowanie właśnie tego typu ofertą, a goście coraz chętniej organizują w restauracjach SPHINX np. komunie czy firmowe spotkania świąteczne. Każdy z nowo planowanych lokali będzie też miał sezonowy ogródek.
- Parki handlowe to dla nas nowy segment rynku nieruchomości, ale i ciekawy ze względu na jego potencjał. W Polsce zmieniają się zwyczaje zakupowe i parki trafiają w potrzeby klientów, którzy nie chcą jechać do klasycznych centrów handlowych albo mają do nich za daleko. Jednocześnie w wielu parkach brakuje oferty gastronomicznej. Nasze koncepty, zwłaszcza flagowy SPHINX, mogą stać się wyróżnikiem takiego obiektu i dodatkowo przyciągać klientów do parku. Obserwujemy też rosnące zainteresowanie deweloperów współpracą z nami. Pierwsze umowy, dotyczące parków Glinianka i Ozimska, zostały podpisane, ale trwają rozmowy o następnych projektach. To też potwierdza nasze prognozy, że postępujący poziom nasycenia rynku parkami spowoduje, iż klienci będą oczekiwali dodatkowych ich funkcji i usług, jak właśnie gastronomia, która zresztą jest nieodzownym elementem funkcjonowania centrów handlowych - mówi Amir El Malla, wiceprezes Sfinks Polska, firmy do której należy sieć SPHINX.
Zarówno restauracja w Opolu, jak i pod Warszawą będą lokalami franczyzowymi. W tym modelu grupa Sfinks Polska chce, zgodnie z niedawno ogłoszoną strategią na lata 2024-2029, rozwijać swoją sieć.
- W parku Glinianka, jak i Ozimska trwają dopiero przygotowania do uruchomienia obu restauracji. Ale już teraz widzimy spore zainteresowanie tymi restauracjami w lokalnych społecznościach. Mamy też dużo zgłoszeń od osób, które chciałyby poprowadzić franczyzę pod naszymi szyldami. Nie tylko SPHINX, ale też innych konceptów, jak The Burgers by SPHINX czy Lepione & Pieczone by Chłopskie Jadło, które zwykle wiążą się z mniejszymi wydatkami na uruchomienie restauracji – dodaje wiceprezes Sfinksa.
Zobacz także
-
2024-11-29 18:26
-
2024-10-10 10:26
-
2024-10-07 13:39