-A +A

Sphinx i Chłopskie Jadło z kartą Lunch Pass Sodexo

Wersja do wydruku

Spółka Sfinks Polska nawiązała współpracę z Sodexo Benefits and Rewards Services. W efekcie należące do niej sieci restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło zostały Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass oraz akceptantami Kuponów Sodexo.

- Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do grona firm współpracujących z Sodexo i zostać Strategicznym Partnerem Karty Lunch Pass. Jako największa firma restauracyjna w segmencie casual dining w Polsce jesteśmy przekonani, że połączenie silnych na rynku marek zaowocuje długofalową współpracą i spotka się z zadowoleniem klientów – mówi Dorota Cacek, Wiceprezes Zarządu spółki Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx i Chłopskie Jadło.

 

Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło przygotowały atrakcyjną ofertę promocyjną dla osób, które będą płacić za pomocą karty Lunch Pass Sodexo. Znajdą się w niej jednorazowe rabaty udzielane za pomocą specjalnego kodu, ale też stałe zniżki - nawet do 30%. Oferta dotyczy zarówno zamówień dokonywanych zarówno na miejscu, jak i na wynos. Dostępna  jest po pobraniu i zarejestrowaniu się w aplikacji Aperitif.

 

- Oferta wypracowana z naszym nowym Partnerem, sieciami restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło, stanowi ważną część wartości dodanej, którą zapewniamy posiadaczom Kart Lunch Pass - powiedziała Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services. Promocje będą miały charakter okresowy i zmieniały się w czasie, ale użytkownicy karty Lunch Pass mają gwarancję otrzymywania ze strony Partnera atrakcyjnych zniżek i ofert przez cały rok.

 

Więcej informacji o promocjach do Karty Lunch Pass oraz regulaminy promocji są dostępne na www.DlaCiebie.Sodexo.pl