Sphinx w TV z nową promocją
![Wersja do wydruku Wersja do wydruku](/sites/all/modules/print/icons/print_icon.gif)
Reklama Sphinxa będzie wyświetlana w telewizji od 16 do 28 kwietnia, a potem także od 6 do 12 maja. Spot pojawi się na blisko 50 kanałach – m.in. na TVN i kanałach tematycznych tej stacji oraz na kanałach Discovery. Reklamę zobaczą także widzowie kilkudziesięciu innych kanałów filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, które reprezentuje ATmedia.
Za koncepcję kampanii i nadzór nad wyprodukowaniem spotu, a także za kreację i produkcję materiałów odpowiadał Instytut Rozwoju Reklamy. Spot został wyprodukowany przez Vision Studio. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Starcom, a działaniami PR agencja Practum Consulting.
- Zainteresowanie nowymi daniami, jakie przyniosła pierwsza odsłona kampanii i promocji „Supermenu w restauracjach Sphinx”, okazało się bardzo duże, nawet większe niż wstępnie zakładaliśmy. Obserwując powodzenie tej oferty, chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów i zachęcić ich do spróbowania nowości w naszych restauracjach, a tym samym do skorzystania z najnowszej promocji, tym razem z piwem Okocim – podsumowuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
![](https://sfinks.pl/sites/default/files/content-images/274x202sm_piwoza1zl.jpg?1366108203)
Zobacz także
-
2024-06-07 13:05
-
2024-06-05 11:07
-
2024-05-13 11:07