Sphinx zachęca poznaniaków do odkrywania steków z wołowiny
- Poprzez akcję „Z miłości do wołowiny” chcemy zachęcić poznaniaków do spróbowania różnych rodzajów steków oraz odkrywania ich walorów smakowych. Wołowina w naszych restauracjach pochodzi z wyselekcjonowanych hodowli i ras bydła, co przekłada się na jej wyśmienity smak. W restauracjach Sphinx sprzedajemy najwięcej steków w Polsce, mamy zatem na tym polu ogromne doświadczenie. Z nami można poznać różnice między stekami, nie tylko pod względem stopnia wysmażenia mięsa i jego przyrządzenia, ale również wyjątkowych cech wołowiny pochodzącej z różnych stron świata – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji Sphinx.
W ramach trwającej w poznańskich restauracjach akcji „Z miłości do wołowiny” oferowane są wszystkie dania ze stekami dostępne w karcie menu, w tym: „Porterhouse stek”, Stek urugwajski”, „Stek po amerykańsku”, „Pepper stek”, „Stek australijski” oraz „Stek brazylijski”. W promocyjnej wkładce znajdują się praktyczne informacje na temat rodzaju mięsa wołowego, z którego przygotowany jest dany stek oraz charakterystyka możliwych stopni wysmażenia wołowiny, co z pewnością ułatwi klientom zamówienie steka zgodnego ze swoimi preferencjami smakowymi.
Akcja „Z miłości do wołowiny” organizowana jest w dziewięciu restauracjach Sphinx zlokalizowanych w Poznaniu i okolicy – przy ul. Św. Marcin, w Poznań City Center, a także w centrach handlowych Malta, Stary Browar, Plaza, Marcelin, M1, Auchan i Factory.
W ramach akcji „Z miłości do wołowiny” prowadzona jest kampania reklamowa w lokalnych stacjach radiowych - ESKA Poznań, VOX FM Poznań, Radio Złote Przeboje, Blue FM i Rock Radio Poznań. W restauracjach Sphinx pojawią się również materiały promocyjne w postaci plakatów i wkładek.
Zobacz także
-
2024-10-10 10:26
-
2024-10-07 13:39
-
2024-10-01 08:07